Testamente

Dem senaste dagarna har jag tänkte på hur lätt det är att dö egentligen och därför började jag tänka på saker jag skulle vilja göra innan jag dör. Har en liten plan över mitt testamente, jag ska inte direkt göra ett riktigt testamente tänkte mer att jag ska skriva på ett papper lite saker jag skulle vilja att någon gjorde om jag skulle dö. Tänkte att jag skulle ge pappret till Kobra eftersom han är min bästa vän och jag kan lita på att han inte visar det för någon. Det vill säga att han inte skulle visa det för någon förutom sin flickvän som jag litar på eftersom hon är Kobras flickvän.
Jag kommer inte skriva vad jag skulle vilja göra innan jag dör eller vad jag vill att någon ska göra åt mig om jag skulle dö för det är personligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0